Loading

Cityscape - архитектура, проектиране, дизайн

FF43

Тип: магазини | Място: София, България | Период: 2019-2020 | Статус: в експлоатация | Клиент: Фантастико

Нямаме търпение да Ви представим най-новото попълнение на любимата ни верига "ФАНТАСТИКО" ;)
Марката "ФАНТАСТИКО" е с наложена съвременна архитектурна визия и почерк. Отличава се характерно от конкурентните в бранша, като залага на първо място изключително на комфорта на всеки клиент. Търговския обект вече се възприема, като споделено пространство за пазаруване и развлечение, а не в така до болка познатия магазин за купуване и задоволяване на елементарните житейски потребности.

Място социално активно, динамично, непрестанно обновяващо се по най-съвременен начин, с най-нови технологии и постоянно обогатяване на видовете стоки и услуги вътре в самите обекти. Така негово величество КЛИЕНТЪТ се чувства обгрижен, потопен в комфорт и наслада на сетивата си.

Клиентът в днешно време има толкова високи изисквания, че вниманието му би било спечелено само от архитектура на световно ниво, със заложена хармония във всички аспекти на проекта, с новаторски, различни, дизайнерски специфични конкретни решения. Вярваме че подхождайки към всеки един обект индивидуално, с обща фирмена идентичност, постигаме така желания резултат. Проектирането на еднакви магазини по подразбиране в тази марка е неуместно и невъзможно. Точно тук е силата и разликата от другите вериги супермаркети. 

Търговската зала е разделена на няколко функционални зони: каси, хляб, кулинария с предлагане на готова храна, зеленчуци, крайстенни хладилни витрини и гондоли, щандови витрини, алкохол, козметика и др. Всяка от тях е подчертана в интериора по подходящ начин чрез архитектурни средства и подходящо осветление, акцентриращо вниманието на клиентите върху продуктите. Зад щандовата линия към търговската зала са разположени подготвителни помещения и камери за магазина за хранителни стоки.
Използваме няколко основни принципа на проектиране, заложени и в този проект. Логичната подредба на стоките е един от тях. Групите са ясно обозначени. Така ориентацията на клиента е ясна и със специфично преживяване, когато преминава през всеки сектор. Важна е и яснотата на ходовите линии и интересните "маршрути" в магазина.

Различни са габаритите на „транзитните“ и местата, на които се трупат повече хора – каси, щандови витрини или зоните, в които избираш по-дълго (зеленчуци, козметика, алкохол);


Подредба на оборудването и помещенията спрямо най-удачната технологична линия на продуктите и стоките. 


Цялостна грижа, за това клиентите да се чувстват удобно и добре е важна част за нашия екип. Усилията ни са насочени към много и разностранни посоки: визуална възка с околния свят през една от фасадите на магазина; ясни посоки за вход и изход от магазина; достатъчна осветеност на стоките и подходяща цветна температура; скрита складова част; добра ориентация на стоковите групи; качествени интериорни материали и не на последно място озвучаването в търговската площ и зоните за отдих (с изключение на зоните, в които клиентът разговаря с персонала).

Физиологичен комфорт е също важна част за екипа ни, а именно подходящ температурен режим, наличие на тоалетни, разбира се кафенето, което място за социално общуване, почивка и релакс



Грижата за обществото, като цяло е основна наша задача и допълните услуги, като заплащане на сметки, банкомат, застраховки, химическо чистене, куриерски услуги – обществено-обслужваща функция са неотменна част от процеса на проектиране.
Достъпна връзка между паркинг, търговска зала и ниво на терена; свободен обществен паркинг; атрактивно озеленяване, както и места за велосипеди ;)