Loading

Cityscape - архитектура, проектиране, дизайн

FF29

Тип: магазин | Място: Кюстендил, България | Период: 2021 | Статус: в експлоатация | Клиент: Фантастико


С удоволствие Ви представяме новото попълнение на веригата магазини "Фантастико"! :)



Марката "Фантастико" се отличава от конкурентите в бранша със своята съвременна и разпознаваема визия, безупречен дизайн и приоритизиране на комфорта на всеки клиент.
 

Търговските обекти от веригата скъсват връзката с разбирането за магзина, като място за задоволяване на елементарните житейски потребности и предоставят на клиентите споделено пространство за пазаруване и развлечение.


Взискателността на клиентите по отношение на средата е отправна точка за архитектурното решение. Нашите проекти се стремят да срещнат нуждите и изискванията на пазаруващите, предоставяйки хармонични, новаторски, различни, дизайнерски, специфични решения. Вярваме че подхождайки към всеки един обект индивидуално, с обща фирмена идентичност, постигаме така желания резултат.  Проектирането на еднакви магазини по подразбиране в тази марка е неуместно и невъзможно.Точно тук е силата и разликата от другите вериги супермаркети. 



Като първи представител на веригата в Кюстендил, магазинът пренася новите разбирания за търгвски обект в града и създава социално активно, динамично, непрестанно обновяващо се място, което по съвременен начин, с най-нови технологии и постоянно обогатяване на видовете стоки и услуги, обгрижва и потапя в комфорт и наслада на своите клиенти.



Търговската зала е разделена на няколко функционални зони: каси, хляб, кулинария с предлагане на готова храна, зеленчуци, крайстенни хладилни витрини и гондоли, щандови витрини, алкохол, козметика и др. Всяка от тях е подчертана в интериора по подходящ начин чрез характерни архитектурни средства и въздейства със своят уникален дизайн и подходящо осветление, акцентриращо вниманието на клиентите върху продуктите.

 



Използваме няколко основни принципа на проектиране, заложени и в този проект. Логичната подредба на стоките е един от тях. Дизайнерското решение на всяка от зоните и ясното обозначаване на групите стоки, позволяват на клиентите да се ориентират максимално бъзо и създава специфично преживяване при преминаването през всеки сектор. Важна е и яснотата на ходовите линии, интересните "маршрути" в магазина и тяхното провеждане. За да предоставим безпроблемно и приятно преживяване на клиентите осигуряваме различни габарити на „транзитните“ и местата, на които се трупат повече хора – каси, щандови витрини или зоните, в които избираш по-дълго (зеленчуци, козметика, алкохол);





Зад щандовата линия към търговската зала са разположени подготвителни помещения и камери за магазина за хранителни стоки. От особено значение за проектирането е и подредбата на оборудването и помещенията спрямо най-удачната технологична линия на продуктите и стоките, което осигурява приятно преживяване не само за клиентите, но и за персонала.





Цялостната грижа за клиента е наш приоритет. За да осигурим неговия комфорт, ние насочваме усилията си в различни посоки, с цел постигане на симбиоза между функционалност, дизайн, цвят и светлина във всяка зона от магазина включително "транзитните".
 

Основно значение оказват ясните посоки за вход и изход и връзките между отделните зони в магазина; достатъчна осветеност на стоките и подходяща цветна температура; скрита складова част; добра ориентация на стоковите групи; качествени интериорни материали и не на последно място озвучаването в търговската площ и зоните за отдих (с изключение на зоните, в които клиентът разговаря с персонала).










Физиологичния комфорт е също важна част за екипа ни, а именно подходящ температурен режим, наличие на тоалетни, разбира се кафенето, което е място за социално общуване, почивка и релакс.
Грижата за обществото е основна наша задача и допълните услуги и места за социализация са неотменна част от процеса на проектиране, за да може един магазин да се превърне в нещо повече от място за пазаруване. Създаването на възможности на клиентите за почивка и социализация на територията на магазина е водещо при проектирането. Това активира средата, прави я по-динамична и дава възможност на клиентите да я припознаят като уютно пространство. Важна роля в това отношение играят както местата за релакс, така и визуалната връзка с външната серда, осигурена през една от  фасадите на магазина.




От основно значение за проектирането е осигуряването на възможност за възприемане на сградата и прилежащите ѝ пространства и в тъмните части от денонощието. Подчертаването на обема на основните фасадни елементи на сградата със светлина е съществена част от архитектурното решение.